Greenery – nowy kanał dystrybucji roślin

25 sierpnia 2017

Nowy kanał dystrybucji roślin

Platforma sprzedażowa Greenery to nowy, brakujący kanał dystrybucji roślin w Polsce. Powstała na bazie naszego 25-letniego doświadczenia w branży ogrodniczej. Dzięki dotychczasowym obserwacjom, doskonale wiemy jak ułatwić funkcjonowanie producentom roślin oraz hurtowym odbiorcom.

Doświadczenie

Projekt stworzyliśmy na podstawie doświadczenia Hortorus Bartosiewicz Sp.J. Od 25-lat z powodzeniem funkcjonujemy na rynku centrów ogrodniczych. Doskonale wiemy, z jakimi wyzwaniami przychodzi zmierzyć się producentom i hurtowym odbiorcom roślin. Wiedza i umiejętności zdobyte w trakcie pracy w Polskim Stowarzyszeniu Centrów Ogrodniczych i w grupie zakupowej Dobre Centrum Ogrodnicze powodują, że jesteśmy w stanie zagwarantować najwyższą jakość usług.

Obserwując rynek

Nowy kanał dystrybucji roślin

 

 

To właśnie dzięki wnikliwej obserwacji rynku ogrodniczego w kraju i za granicą mogliśmy powołać do życia Greenery. Platforma to przede wszystkim nowy kanał dystrybucji roślin, który łączy tradycyjne sesje targowe z zakupami on-line w kanale B2B.

Jest to rozwiązanie będące standardem na zachodzie Europy. Dzięki Greenery  jest już dostępne także w Polsce.

Dzięki naszemu projektowi w jednym miejscu mogą spotkać się wszyscy partnerzy branży ogrodniczej: szkółkarze, centra ogrodnicze, hurtownie i producenci roślin oraz projektanci krajobrazu.


Ogrodnicza platforma sprzedażowa – jak to działa?